Privacy

Privacyverklaring Rebelicious

Deze privacyverklaring beschrijft in het kort wanneer en waarom we persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens we verzamelen, hoe we deze veilig opslaan en hoe we deze gebruiken, evenals de beperkte voorwaarden waaronder we deze gegevens aan derden mogen bekendmaken.

Gegevens van de onderneming

Ons bedrijf heet Rebelicious. Het is gevestigd op het adres Schoolstraat 13, 5091 RJ Oost West en Middelbeers. Het is bereikbaar onder telefoonnummer +31 6 10 09 49 99 of op het e-mailadres [email protected].

Privacy via de website

Voor onze website en e-mailverkeer maken we gebruik van een hostingprovider. Deze hostingprovider heet TransIP B.V., in Nederland gevestigd op het adres Vondellaan 47, 2332 AA Leiden. Informatie die u invoert via het contactformulier of per e-mail kan op een externe server worden bewaard.

Op onze website staan links naar onze Facebook- en Instagram-bedrijfspagina. Als u hierop klikt terwijl u bij Facebook/Instagram bent ingelogd, kan deze actie door Facebook/Instagram worden geregistreerd. Als u dat niet wilt, dient u eerst uit te loggen bij uw Facebook/Instagram. Voor informatie over de bewaartermijnen, opslag en verwijdering van gegevens verwijzen we u naar het privacybeleid van Facebook/Instagram.

Welke gegevens verwerkt de onderneming

We verwerken de volgende gegevens:

  • uw naam en/of de naam van uw bedrijf;
  • uw adres en/of het adres van uw bedrijf;
  • uw e-mailadres en/of het e-mailadres van uw bedrijf;
  • uw bankrekeningnummer en/of het bankrekeningnummer van uw bedrijf
  • het btw-nummer van uw bedrijf.

 

Doel van het verwerken van de gegevens

We hebben deze gegevens nodig voor het verstrekken van offertes, het aangaan en uitvoeren van overeenkomsten voor catering e.d. en het voeren van de bijbehorende administratie. Daarnaast kunnen we uw e-mailadres gebruiken voor het versturen van een kerstmail.

Wettelijke basis voor het verwerken van gegevens

We hebben deze gegevens nodig voor de uitvoering van een overeenkomst tussen ons, om te voldoen aan een wettelijke verplichting, of voor de behartiging van een gerechtvaardigd belang. Bijvoorbeeld:

  • factureren is wettelijk verplicht, dus moeten we uw facturen bewaren;
  • het bewaren van een e-mailadres van een bedrijf is nodig voor de uitvoering van een overeenkomst;
  • het bewaren van informatie over uitgevoerde cateringopdrachten is nodig voor onze bedrijfsvoering.

We verwerken niet meer gegevens dan noodzakelijk.

Bewaartermijn

We bewaren uw gegevens zo lang wij een zakelijke relatie onderhouden, maar minimaal voor zo lang als dat wettelijk verplicht is. Wanneer u hebt aangegeven dat u geen gebruik meer wenst te maken van onze diensten, vernietigen we uw gegevens, tenzij dat niet mag volgens de wet of wanneer we die nodig hebben voor een juridische procedure.

Manier van opslaan van de gegevens

Uw gegevens staan opgeslagen op een computer. Deze is goed beveiligd door middel van een firewall en betaalde antivirussoftware.

Delen van de gegevens

We delen uw gegevens niet met derden. De enige uitzondering zijn onze boekhouder en overheidsinstanties wanneer we daar wettelijk toe verplicht zijn, bijvoorbeeld voor de aangifte Omzetbelasting en Intracommunautaire Prestaties.

Klachten

Wanneer u het niet eens bent met de manier waarop we met uw gegevens omgaan, kunt u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Toestemming vragen

We vragen altijd uw toestemming voor het verwerken van uw gegevens. Dat doen we bij het eerste contact met u. Daarnaast is de verwerking geïmpliceerd wanneer u ons de opdracht geeft om voor u een catering- of gerelateerde dienst te verlenen.

Toestemming intrekken

U kunt op elk gewenst moment uw toestemming voor het verwerken van uw gegevens intrekken. We zullen uw gegevens dan onmiddellijk verwijderen. We kunnen dan echter geen opdrachten meer voor u uitvoeren.

Inzien van gegevens

U kunt ons op elk moment vragen welke gegevens we van u hebben opgeslagen. We reageren dan zo spoedig als voor ons haalbaar is – meestal dezelfde of de volgende dag, tenzij dit valt in een weekend, vakantie, ziekteperiode of andere vorm van afwezigheid.

Wijzigen van gegevens

U kunt ons op elk moment vragen om uw gegevens te wijzigen. We voldoen daar dan zo spoedig als voor ons haalbaar is aan – meestal dezelfde of de volgende dag, tenzij dit valt in een weekend, vakantie, ziekteperiode of andere vorm van afwezigheid.

Verwijderen van gegevens

U kunt ons op elk moment vragen om uw gegevens te verwijderen. We reageren dan zo spoedig als voor ons haalbaar is – meestal dezelfde of de volgende dag, tenzij dit valt in een weekend, vakantie, ziekteperiode of andere vorm van afwezigheid. We kunnen dan echter geen opdrachten meer voor u uitvoeren. Wanneer we daadwerkelijk uw gegevens verwijderen, hangt af van eventuele wettelijke vereisten. Bijvoorbeeld als we een opdracht voor u hebben gedaan, maar de verdiensten daaruit nog niet bij de belasting hebben opgegeven. Of als de belastingaanslag over het jaar waarin we de opdracht hebben gedaan nog niet definitief is. In de tussentijd zullen we dan echter uw gegevens niet meer verwerken, anders dan voor het betreffende wettelijke doel.

Meenemen van gegevens

Wanneer u wilt overstappen naar een andere leverancier, dan kunt u ons vragen om opgaaf van alle gegevens die we u over u hebben, zodat u die naar die nieuwe leverancier mee kunt nemen.

Automatische verwerking

Uw gegevens worden niet automatisch verwerkt, maar uitsluitend handmatig, door Loes Kolsters en/of de administratieve ondersteuning.

Contactgegevens van de verantwoordelijke persoon voor privacy- en gegevensbescherming

De persoon die bij ons bedrijf verantwoordelijk is voor privacy- en gegevensbescherming is eigenares Loes Kolsters. Haar contactgegevens zijn gelijk aan die van het bedrijf (zie boven).

Deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 8 juli 2025 en zal indien nodig worden herzien.